در پي حذف يك طرفه قرارداد توسط بازيكن خارجي تيم بسكتبال پتروشيمي
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 

.

سرمربي تيم بسكتبال "پتروشيمي بندر امام" پس از فسخ يك طرفه قرارداد تنها بازيكن خارجي تيمش گفت: نمي‌دانم دليل اين كار جونز چه بود اما او نشان داد كه بازيكن حرفه‌اي نيست.

مصطفي هاشمي پس از خارج شدن وينسنت جونز از ايران، در گفتگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: نمي‌دانم دليل اين كار جونز چه بود، او تنها بازيكن خارجي تيم پتروشيمي بود و همانند ديگر بازيكنان و كادر فني با اين باشگاه قرارداد داشت و قسمتي از مبلغ قرارداد خود را نيز دريافت كرده بود اما با وجود اينكه نزديك به دو ماه از قراردادش باقي مانده است به صورت يكطرفه اين قرارداد را فسخ و از ايران خارج شده است.

وي افزود: به نظر من وي شايد باشگاه جديدي پيدا كرده و يا تحت تاثير صحبت‌ها و فعاليت‌هاي افراد ديگر قرار گرفته است، جونز بي‌عقلي كرد و از ايران رفت.

وي ادامه داد: باشگاه پتروشيمي به خاطر اين كار او به فدراسيون بكستبال شكايت كرده است و فدراسيون نيز مطمئنا به فيبا انعكاس خواهد داد كه يك بازيكن خارجي بدون هيچ دليل موجهي قرارداد خود را با باشگاه به صورت يكطرفه فسخ كرده است و ما به خاطر اين ضربه و زيان بزرگي كه او به باشگاه زده است از وي غرامت خواهيم گرفت.

هاشمي در ارتباط با شرايط تيمش بدون بازيكن خارجي بيان كرد: متاسفانه باشگاه پتروشيمي در طول فصل تقريبا با يك بازيكن خارجي در رقابت‌ها شركت كرد و حالا كه به بازي‌هاي پلي‌آف نزديك شده‌ايم اين اتفاق افتاده است. لطمه بزرگي به تيم وارد شد و حرفه‌اي نبودن جونس نيز ثابت شد اما خوشحالم كه بازيكنان من متكي به هم‌تيمي‌هاي خارجي خود نيستند و در غياب آنها مي‌توانند كارهاي بزرگي انجام دهند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 39001
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین